Polityka zwrotów

Polityka zwrotów i reklamacji

 

  1. Zwroty i prawo do odstąpienia od umowy
  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Jednakże, w przypadku produktów wirtualnych (np. kursy online, e-booki, pliki do pobrania), prawo to nie przysługuje, jeżeli konsument wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Po zakupie produktu wirtualnego i uzyskaniu dostępu do jego treści, zwrot pieniędzy nie będzie możliwy, chyba że produkt okaże się wadliwy lub niezgodny z opisem

 

  1. Reklamacje
  1. W przypadku wadliwości zakupionego produktu wirtualnego lub jego niezgodności z opisem, konsument ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@4motion-system.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
    • Imię i nazwisko,
    • Numer zamówienia,
    • Opis problemu,
    • Dowód zakupu.
  3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, konsumentowi przysługuje naprawa lub wymiana produktu na nowy, a jeśli nie jest to możliwe, zwrot kosztów zakupu.

 

  1. Procedura płatności i zwrotów
  1. Płatności za zakupy w naszym sklepie internetowym realizowane są przez operatora płatności PayU. Klient może wybrać jedną z dostępnych metod płatności: karta kredytowa/debetowa, szybki przelew online, BLIK itp.
  2. W przypadku uznania reklamacji lub odstąpienia od umowy (w przypadkach, gdy jest to możliwe), zwrot środków następuje tą samą metodą płatności, jakiej użyto do zakupu, chyba że strony ustalą inaczej.
  3. Zwroty realizowane są w terminie do 14 dni roboczych od daty uznania reklamacji lub odstąpienia od umowy.

 

  1. Kontakt

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących naszej polityki zwrotów i reklamacji, prosimy o kontakt na adres e-mail: kontakt@4motion-system.pl  lub telefonicznie: +48 692779068

 

To top
Skip to content